Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да си сменя изгоряла крушка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как да си сменя изгоряла крушка

    Колеги, малко ме е срам че пиша по въпроса, досега винаги съм си сменял сам изгорели светлини по колите. Пробвах да намеря материал по темата с търсачката без успех. Имам изгорял габарит отпред и колата е с фабричен ксенон. Свалих му баласта и след това се опитвам да сваля още от пластмасата за да стигна до фасунгата, но без успех. Къде е тайната, ако може да ме просветлите. Не искам да ходя на сервиз за това, не е сериозно просто
    2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
    ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
    sigpic

  • #2
    Може, защо да не може на сервиз, имам цели двама приятели, които си сменят крушките в сервиз на коли на които е лесно. Чувал съм че 166 с ксенон е голяма мъка, някъде пишеше по въпроса
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Трябва да падне предната броня колега и тогава има достъп до габарита.

      Comment


      • #4
        Не знам как изглежда фар с фабричен ксенон, но при обикновения крушката се намира между двете крушки за късите и дългите светлини, в горния край на фара. Там има нещо като тапичка, която се вади и на нея ще видиш крушката. Просто е, но не е традиционно като на другите коли. По лошото е че крушката струва 5-6 лв защото май е халогенна. Н6.

        Comment


        • #5
          Колега, май при фабричния ксенон е малко по различно, отгоре доста гледах но не видях да има тапа. А иначе самата крушка си е на същото място между късите и дългите. Май ще свалям броня в скоро време
          2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
          ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
          sigpic

          Comment


          • #6
            Веско, отговорът на въпроса ти е: "Мани, бегай, не питай!"
            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

            Comment


            • #7
              Габарита се намира в пластмасата, за която се захваща баласта, тоест трябва да махнеш баласта за да стигнеш до крушката. Кабела излизащ от баласта за крушката е прекалено къс и ще трябва да го откачиш(ако можеш, аз неможах). На моята 2.4 като сменях крушките се наложи да откача бронята а след това да сваля фаровете за да ги сменя.
              Alfa Romeo 166 2.4jtd

              Comment


              • #8
                Да за съжаление колегата няма да се размине без сваляне на бронята щом е с оригинален ксенон,аз го ядох същия с мойте габарити.

                Comment


                • #9
                  Не знам как изглежда, но ако е само заради кабела може да се отреже и удължи.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                    Да за съжаление колегата няма да се размине без сваляне на бронята щом е с оригинален ксенон,аз го ядох същия с мойте габарити.
                    Пак добре, че все пак се сменят без да се сваля двигателя.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Не знам как изглежда, но ако е само заради кабела може да се отреже и удължи.
                      Кабела за късите е някакъв дебел многожичен мисля с метална броня. Отделно пък в баласта влиза още един кабел(от към фара и не се вижда), който е за захранването му. Няма да мине без сваляне на подкалници, маска и броня...
                      Alfa Romeo 166 2.4jtd

                      Comment


                      • #12
                        Аз малко се отклонявам от темата, но някой сменял ли е крушките на номера без да сваля таблата на номера ?

                        Comment


                        • #13
                          Мисля че няма вариант без да се свалят таблата на номера
                          Компания с 25 годишна история в сферата отпушване на канали, освен това е и специалист в услугата почистване на канали . Предлага и водопроводни услуги на ниски цени.

                          Comment


                          • #14
                            Зависи колко нагоре и монтиран
                            Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                            Comment


                            • #15
                              Аз много се мъчих, изрязвах пластмасата на стойката за номера, какво ли не правих и накрая с тънка бургия развъртях пломбата и свалих номера. След това занитих пломбата директно за номера и сега мога да си го свалям когато поискам заедно с пломбата.

                              Comment

                              Working...
                              X